Opieka na Wakacje!!!

>> niedziela, 21 czerwca 2009


Wyjeżdżasz gdzieś ale martwisz się o swoje konto lub chcesz zbierac starpunkty?

To proste! Zostaw konto u mnie! Zaopiekuję się nim przez całe wakacje bo
będę prawie codziennie w domu i z laptopem w podróży!
Nie musisz się o nic martwic , jeśli chcesz zbierac również stardollary
wystarczy powiedziec , uzbierasz dużo kasy jeżeli potwierdziłeś/łas adres
E-mailowy a zakupy będę robic z graj & Zarabiaj!

Nie ma sprawy , napisz do mnie na GG:
11867303 , na pewno będziesz szczęśliwa/wy mogąc zostawic konto w dobrych rękach!

Pozdrawiam i czekam na zgłoszenia!

Również zapraszam do mnie:



2 Szeptów:

elisia6 czerwca 21, 2009  

Mi to nie potrzebne wyjeżdżam do Paryża i będę miała laptopa przy sobie :)

anulka3456 czerwca 24, 2009  

Ja też wyjeżdżam z laptopem więc i mi to nie potrzebne.